RODO

REGULAMIN

Regulamin

do umów o wykonanie i renowacji/naprawy mebli
 

§ 1 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki umów o wykonanie lub renowację mebli zawartych z Pracownia „ręcznie w drewnie” Mateusz Waśniowski.  Regulamin stanowi integralną część tych umów.

§ 2 Składanie zamówienia

  1. Zamawiający może złożyć zamówienie poprzez:

- wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Wykonawcy: https://www.reczniewdrewnie.pl/,

- poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy: kontakt@reczniewdrewnie.pl,

- telefonicznie pod numerem telefonu: +48 698 326 931.

  1. Składając zamówienie na renowację mebla, Zamawiający zobowiązany jest do przesłania fotografii mebla przeznaczonego do renowacji/naprawy, które będą ukazywały jego stan w sposób kompletny i szczegółowy. Fotografie winny zostać przesłane na wskazany wyżej adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Wykonawca może udzielić Zamawiającemu szczegółowych wskazówek dotyczących sposobu wykonania zdjęć.
  2. Po zapoznaniu się z przesłanymi przez Zamawiającego fotografiami, Wykonawca dokonuje oceny możliwości wykonania mebla lub jego renowacji/naprawy.
  3. Na podstawie przesłanych fotografii, Wykonawca dokona wstępnej wyceny wykonania lub renowacji/naprawy mebli, uwzględniając następujące kryteria:
  • stopień uszkodzenia i zużycia przedmiotu, albo jego skomplikowania w przypadku umowy o wykonanie mebli,
  • zakres wymaganych prac niezbędnych dla prawidłowego wykonania umowy,
  • materiały wymagane do prawidłowego wykonania umowy,
  • przewidywany czas wykonania umowy.
  1. Wykonawca prześle Zamawiającemu informację dotyczącą wyceny oraz szacowanego czasu realizacji umowy niezwłocznie po ich ustaleniu.
  2. W przypadku umów renowacji/naprawienia mebli ostateczna wycena nastąpi po dostarczeniu mebla do Wykonawcy.
  3. W przypadku umów renowacji/naprawienia mebli, Wykonawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania umowy, jeżeli po dostarczeniu mebli do miejsca realizacji umowy stwierdzi, że jego stan techniczny lub inne cechy uniemożliwiają przeprowadzenie renowacji/naprawy, a nie było to możliwe do wykrycia na podstawie przesłanych fotografii. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest do odebrania niezwłocznie mebli na własny koszt.

 

§ 3 Zapłata wynagrodzenia

  1. Zapłata wynagrodzenia przez Zamawiającego następuje w terminie i w sposób wskazane w umowie.
  2. Podana przez Przyjmującego Zamówienie kwota wynagrodzenia stanowi kwotę brutto, zawierającą podatki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Z zastrzeżeniem ust. 4, w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie, Wykonawca ma prawo odstąpić od Umowy. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest odebrać przedmiot przeznaczony do renowacji na własny koszt, a Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie straty Zamawiającego związane z niezrealizowaniem umowy.
  4. W przypadku braku zapłaty wynagrodzenia przez Zamawiającego  Wykonawcy przysługuje prawo zatrzymania  Przedmiotu umowy (mebli) do momentu uregulowania przez Zamawiającego całości należności wynikających z umowy.

 

§ 4 Dostarczenie i odbiór mebli

  1. W przypadku umów renowacji/naprawienia mebli, jeżeli umowa nie stanowi inaczej, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć meble na adres Wykonawcy wskazany w umowie. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia przedmiotu powstałe w trakcie transportu do miejsca realizacji umowy.
  2. Zamawiający zobowiązany jest odebrać meble od Wykonawcy niezwłocznie po wykonaniu umowy. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia mebli powstałe w trakcie ich transportu po odbiorze przez Zamawiającego.
  3. Koszty dostarczenia i odbioru mebli ponosi Zamawiający.
  4. Meble wykonane według wskazówek Zamawiającego nie podlegają zwrotowi.

 

§ 5 Renowacja/naprawa mebli poza lokalem Wykonawcy

Jeżeli umowa przewiduje, że Wykonawca ma dokonać renowacji/naprawy mebla poza lokalem Wykonawcy, w szczególności w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany do:

- opróżnienia mebli, które mają być poddane renowacji/naprawione,

- właściwego przygotowania pomieszczeń, w których Wykonawca ma dokonać renowacji/naprawy mebli, w szczególności poprzez zabezpieczeniem pozostałych znajdujących się w nich przedmiotów przed pyłem,

- udostępnienia infrastruktury pozwalającej na umycie narzędzi przez Wykonawcę,

- udostępnienia toalety dla Wykonawcy.

§ 6 Dalsze prawa i obowiązki Stron

  1. Zamawiający zobowiązuje się do:

a) współdziałania z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy, w szczególności poprzez zatwierdzanie oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i uwagi Wykonawcy,

b) bieżącego informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na realizację umowy,

c) udostępnienia Wykonawcy wszelkich informacji oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy,

d) terminowego regulowania należności wynikających z umowy,

  1. Wykonawca zobowiązuje się do:
  1. należytego i terminowego wykonania umowy z zachowaniem należytej staranności,
  2. bieżącego informowania Zamawiającego o postępie prac i ewentualnych przeszkodach w realizacji umowy,
  3. przekazywania na żądanie Zamawiającego informacji o stanie zaawansowania wykonania mebli lub ich renowacji/naprawy.
  1. Jeżeli po wykonaniu mebla lub zakończeniu prac renowacyjnych/naprawie Zamawiający nie dokona jego osobistych oględzin w terminie 3 dni od zakończenia prac, Wykonawca prześle Zamawiającemu zdjęcia rzeczy będącej przedmiotem umowy. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania ewentualnych uwag w terminie 7 dni od daty otrzymania zdjęć. Brak uwag w powyższym terminie oznaczać będzie akceptację wykonanych prac bez zastrzeżeń.
  2. Zamawiający oświadcza, że wyraża zgodę na wykorzystanie zdjęć obrazujących stan mebla przed jego renowacją/naprawą oraz po dokonaniu tych prac, a także po wykonaniu mebla przez Wykonawcę w celach marketingowych, w szczególności na ich prezentację na stronie internetowej Wykonawcy oraz w mediach społecznościowych.

§ 6 Procedura Reklamacyjna

  1. Reklamacja może zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy wskazany w § 2.
  2. W celu rozpatrzenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest przesłać na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w § 2:
  1. fotografie przedmiotu (mebla) wykonanego lub poddanego renowacji/naprawie, ukazujące jego stan w sposób kompletny i szczegółowy,
  2. dokładny opis stwierdzonej wady.
  1. W przypadku, gdy dokumentacja fotograficzna okaże się niewystarczająca do oceny zasadności reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć reklamowany przedmiot na adres Wykonawcy, wskazany w Umowie.
  2. W pozostałym zakresie do rozpatrywania reklamacji mają zastosowanie przepisy ustawy o Prawach konsumenta – gdy zamawiający jest konsumentach, oraz – we wszystkich pozostałych wypadkach – przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące umowy o dzieło.

 

§ 7 Wyłączenie odpowiedzialności

        1. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za fizyczne zmiany właściwości wykonanych lub poddanych renowacji naprawie jeżeli są one wynikiem naturalnych zjawisk, takich jak wystawienie mebla na działanie promieni słonecznych, zmienną temperaturę otoczenia, zmiany poziomu wilgotności powietrza w pomieszczeniach lub otoczeniu mebla, czy zmian wywołanych zmianami pór roku.
        2. Zamawiający oświadcza, iż został poinformowany przez Wykonawcę o możliwych zmianach właściwości fizycznych mebli na skutek zjawisk naturalnych, w szczególności wymienionych w ust. 1, jak również o zaleceniach dotyczących przechowywania mebla po jego wykonaniu lub renowacji/naprawie.
        3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie mebli wywołane ich przechowywaniem wbrew udzielonym zaleceniom.
        4. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji umowy wynikłych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności z powodu:

- nieterminowego przekazania obiektu mającego być przedmiotem renowacji/naprawy przez Zamawiającego,

-  awarii technicznych uniemożliwiających prowadzenie prac renowacyjnych/naprawy, w szczególności, jeżeli umowa jest realizowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

  1. W przypadku opóźnienia wynikającego z przyczyn określonych w ust. 4, termin wykonania umowy ulega przedłużeniu proporcjonalnie do okresu trwania przeszkody. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie podlega obniżeniu.
  2. W przypadku przewidywanego opóźnienia w wykonaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyn opóźnienia.
  3. Jeżeli Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem lub zakończeniem wykonania mebli lub prac renowacyjnych/naprawą tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je ukończyć w czasie umówionym, Zamawiający może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić jeszcze przed upływem terminu do ich wykonania.

POLITYKA PRYWATNOŚCI I INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przedstawiamy zasady przetwarzania danych osobowych w naszej firmie.

1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest: Pracownia Ręcznie w drewnie Mateusz Waśniowski, Adres: Ul. Podedworze 47, 32-700 Bochnia, NIP: 8172025059, REGON: 122535962, Kontakt: 698326931,
E-mail: reczniewdrewnie@gmail.com

2. CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
Świadczenie usług – w celu zawarcia i wykonania umowy, np. realizacji zamówień, obsługi klienta, realizacji zleceń.  Komunikacja – w celu kontaktu z klientem w sprawach związanych z realizacją umowy, przesyłania informacji marketingowych lub ofert, jeśli wyrazili Państwo na to zgodę.  Obowiązki prawne – w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. rachunkowość, podatki, przechowywanie dokumentów).

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH
Przetwarzamy następujące dane osobowe: Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny, dane dotyczące płatności (w przypadku transakcji)

4. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a po tym okresie przez czas wymagany przepisami prawa, np. w celu rozliczenia transakcji czy realizacji obowiązków podatkowych.

5. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: Podmiotom świadczącym usługi na rzecz firmy (np. dostawcy usług IT, firmy kurierskie). Organy administracji publicznej lub inne podmioty, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa.

6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Każda osoba, której dane przetwarzamy, ma prawo do:  Dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii. Sprostowania danych, jeżeli są one nieprawidłowe lub niekompletne. Usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), jeżeli dane nie są już potrzebne do celów, dla których zostały zebrane. Ograniczenia przetwarzania danych, jeśli dane są nieprawidłowe lub nie zgadzają się na dalsze przetwarzanie. Przenoszenia danych do innego administratora danych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy. Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie opierało się na zgodzie. Wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE DANYCH
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, które mogłoby mieć skutki prawne lub podobnie istotne skutki dla Państwa.

8. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA
Administrator danych podejmuje wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, w tym zabezpieczenia przed ich nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, modyfikacją lub zniszczeniem.

Zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), zamieszczonymi na stronie internetowej MNiSW w zakładce Komunikaty.

Kontakt

 +48 698 326 931

kontakt@reczniewdrewnie.pl

32-700 Bochnia

Odwiedź nas

Usługi

Meble z litego drewna

Repliki i meble stylizowane

Renowacja i naprawa

Tapicerka

Przedmioty i artykuły z litego drewna

Wymiana tapicerki

Naprawa i konserwacja mebli i przedmiotów drewnianych

Meble tapicerowane